Mari Sama- Sama Kita Join

Komisyen 100%

Mari Jana Pendapatan Dari Hyprobulk

Komisyen 100%

10.5.10

Yahudi Tali Barut Dajjal

Tujuan utama Yahudi mahu mengambil Tanah Palestin adalah untuk membina kembali rumah Ibadat mereka iaitu Haikal Sulaiman atau Solomon Temple yang didakwa pada asalnya berada di bawah runtuhan Masjidil Aqsa. Selepas itu, Yahudi mahu membina Israel Raya dan ingin meluaskan jajahannya ke Syria, Iraq, Jordon, Mesir dan terus ke Arab Saudi.






















Gambaran Yahudi Tentang Haikal Sulaiman( Solomon Temple)






Terdapat beberapa perkara yang dapat dirungkai mengenai puak Yahudi ini. Bagaimana Yahudi dapa meresap masuk ke Amerika? Pada asalnya hanya 22 orang Yahudi sahaja yang datang ke Amerika pada September 1654. Daripada 22 orang itu, 16 lelaki dan 6 lagi perempuan. Tempat pertama mereka menjejak kan kaki mereka adalah di New York( ketika itu New Amsterdam). Waktu itu Amerika di bawah jajahan Belanda. Setelah datang ke New York, mereka melakukan kerja-kerja menipu dan berbagai kesalahan yang merosakkan masyarakat. Sehingga kerajaan Belanda memerintahkan ketika itu menghalau mereka keluar dari Amerika. Tetapi hasrat menghalau mereka itu terus tergendala kerana Yahudi telah menyogok modal yang besar kepada Syarikat Hindia Barat Belanda yang memerintah ketika itu.




Di sebabkan itu, Yahudi telah berjanji untuk menghancurkan agama lain kerana mereka menganggap mereka adalah bangsa yang terpilih dan bangsa lain tidak layak untuk berdamping dengan mereka. Di sebabkan itu Illuminati berjanji mereka akan menghancurkan manusia yang beragama bertuhankan satu. Di sebabkan itu mereka sekarang sudah pun bersungguh-sungguh untuk menghancurkan Masjidil Aqsa demi membina monumen yang dianggap suci oleh mereka ini. Saya ingin menghuraikan tetapi oleh kerana saya sudah terbaca mengenai perkara ini, maka biarlah blogger lain yang cuba huraikannya. Cukup sekadar saya memberikan maklumat tambahan untuk post kali ini. Apa yang saya tahu, keghairahan mereka untuk membina Haikal Sulaiman ini hampir berjaya kerana MAsjidil Aqsa sudal dicabuli mereka hingga ada kajian yang saya baca mengenai keadaan Masjidil Aqsa, iaitu 1/10 sahaja keadaan yang baik, 9/10 lagi adalah kerosakkan yang telah mereka lakukan terhadap Masjidil Aqsa.


Apa-apa pun, marilah sama-sama kita berdoa agar Allah sentiasa melindungi kita dari bahaya DAjjal ini..Semoga kita mendapat rahmat dan petunjuk darinya...





Gambar di atas adalah Zion Gate. Pintu ini adalah pintu terakhir pertahanan orang Islam ketika Yahudi cuba menawan Jerusalem. Kesan-kesan seperti lubang-lubang yang banyak terdapat di pintu ini adalah bekas tembakan peluru tentera dajjal dalam peperangan tahun 1967 yang menyaksikan Israel mengalahkan lima negara iaitu Palestin, Syria, Lubnan, Mesir dan Jordan. Tidakkah anda berasa pelik, negara Israel yang kecik mampu mengalahkan Lima Negara Islam.....itu semua kerana pertolongan Dajjal....

5 comments:

kacang said...

macam macam yahudi nak buat.
=(

kiwi said...

nice info...pnjht cm munyit je yahudi ni..tggu la nnti kne laknat kt Allah...huhu

ENCIK TIKUS said...

Saya pun pernah dengar pasal pembinaan Solomon Temple nih.Harap ALLAh melindungi Masjidil Aqsa dari di robohkan.Sebab ia adalah salah satu tempat paling suci.Allahuakbar !

Arisa Mihashi said...

i like this so much!! dajjal kan dah hidup bertahun2 kan..pastu teknologinya beribu2 kali hebat dari yang ada sekarang ni.saya nak tau camne yahudi bantu dajjal?

akuvision said...

pernah baca dalam rencana NASA dahulu, tentang penemuan satu kaum tanah yang mengorek tembok batu

Post a Comment