Mari Sama- Sama Kita Join

Komisyen 100%

Mari Jana Pendapatan Dari Hyprobulk

Komisyen 100%

2.3.10

Kata-Kata Aluan

Assalamualaikum w.b.t.





Pertama sekali, saya ingin mengucapkan syukur kepada allah kerana memberi kekuatan kepada saya untuk turut sama bersama-sama insan lain yang berada tidak kira di mana sahaja, yang memahami apa yang saya katakan ini.. Saya berasa amat bersyukur kerana dengan kudrat yang dikurniakan Allah, saya berada di sini.



Tidak ada apa yang menarik, yang ingin dikongsikan bersama-sama anda. Cuma diri ini tergerak, untuk sama-sama berkongsi ilmu, pendapat bagi memantapkan lagi ilmu di dada ini. Saya merupakan insan yang biasa, yang tepat sekali, tidak akan lari dari kelemahan diri sendiri. Di sebabkan itu saya ingin berkongsi bersama-sama mereka yang berada di sana. Saya dengan rasa rendah diri ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi melawat ke blog saya yang tidak seberapa ini.



Harapan saya, tidak lain tidak bukan adalah agar anda yang berada di mana-mana sahaja, yang membaca blog ini agar turut sama berkongsi apa sahaja yang anda tahu berkenaan rencana semasa yang terjadi di sekeliling kita ini. Jika ada kesilapan dari saya, kemaafan saja yang mampu saya ucapkan, dan berilah pendapat kepada saya agar dapat saya memperbaiki lagi kelemahan yang saya ada ini.



Akhir kata, selamat membaca apa sahaja isi kandungan blog saya ini.



Sekian, Assalamualaikum..




Promise Land

0 comments:

Post a Comment